Nya underkläder

Köpte ny bh idag. Storleken blev 75 F. Fatta att jag kan ha storlek 75 runtenom *wiie* jag är så glad =)

Beställde även en bröllopskläning. Fin kommer det att bli. Storlek 46 blev det. Man kan sy in den 1 - 2 storlekar om det behövs. Mer än så kommer jag nog inte tappa till sommaren... 39 kilo har resulterat i 3 storlekar så =)

Usch. jag är trött. Har en massa att göra och en massa att läsa =( funderar samtidigt på om jag skulle gå och sova så man är pigg och vaken i morgon. Ska och träna med L. Möta henne på gymmet klockan 7.30

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är såå skönt när man krymper! Jag borde nog gå till BH-affären och ta reda på hur det ligger till med min också, har typ tre olika storlekar som funkar :)
Men klädstorlekarna är nästan ännu roligare. Även om jag fortfarande måste handla på stora storlekarna så finns det flera affärer i göteborg med snygga kläder i stora storlekar, och allt ser inte ut som tält i nylon och polyester längre.

2008-02-21 @ 10:08:29
URL: http://hemskast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0