Summa tisdag vecka 41

Kcal in: 1551
Kcal ut: 678
Summa kcal: 873

Det blev inte träning som tänkt idag. Har så sjukt mycket att göra i skolan, suck. Pm som skall in på fredag och på måndag. Borde egentligen sitta med de i detta nu men är så in i helskotta trött så det finns ingen chans att jag orkar. Får gå upp i den arla morgonstunden i stället.. men åter till träningen. För att komma hem tidigare för att plugga blev det ingen step up ch rygggympa, istället blev det spinning. Detta har resulterat i att jag funderar på att ligga lågt med träningen i morgon, dels på grund av tidsbrist dels på grund av att jag hade planerat in spinning i morgon och spinning tre dagar i rad är inte ritkigt vad jag känner för....

I morgon blir det couscous sallad med tonfisk till lunch, gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0