Summa av dagen

Dagens kalori intag blev aningen under min rekommenderade nivå :S har ätit 1064 kalorier. Tror att jag har fått i mig något mer då man allitd har en förmåg att undersaktta det man äter. Men jag borde inte ha fått i mig mer än mina tillåtna 1349 kalorier. Har gått en massa och ca 19000 steg har registrerats av stegräknaren

I morgon är det tenta och då blir det en del onyttigt ätande. Har gjort en liten burk med russin och nötter samt en burk fruktsallad med keso. Gott kommer det nog bli. Det är kryddat med kanel och kardemumma =)

Ska nu gå och läsa igenom mina föreläsningsanteckningar en sista gång innan det är dags för CSI och sen sängen. Måste ju åka absolut senast med tåget 7 eftersom tågen är försenade konstant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0