Mat vecka 2

Måndag: Kyckling med pasta (ICA recept)
Tisdag: Nutrilett (föreläsning hela dagen)
Onsdag: Bönsallad
Torsdag: Nutrilett (föreläsning hela dagen)
Fredag: Ngt snabbt och lätt
Lördag: Midda på byn
Söndag: Ngt snabbt och lätt

Åker till Hven på fredag. Därför vet jag inte hur maten blir på fredag och söndag. Det beror på när vi åker dit och när vi åker hem. Vill det sig illa, vilket jag tror. Så kommer vi att komma först med 20,15 båten vilket gör att vi är hemma först 21. Jävla skola att lägga föreläsningar 14 - 16 på fredagkvällar *arg* Hinner med båten om jag inte ska handla men handla måste jag för vi måste äta något när vi är där. Det är synd att man inte kan leva på luft...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0