Igår var en bra viktminskningsdag

Kalori intaget var lite högre än det tilldelade hela 1551 stycken. Har fåt 1369 kcal. Men detta vägdes upp med träning. Var först på ett step bas och sen på ett spinningpass, båda med Anna. Det känndes så bra sen när jag gick hem. Var lagom slut :P

Idag får vi se hur det blir med maten. Träning blir det ingen =( men skulle kunna slänga uhop en stor fruktsallad och ha med till skolan så kan jag gå och införskaffa mig en burk med keso att äta till =) Min föreläsning idag slutar 17 så jag skall med 17,22 tåget vilket gör att jag hinner inom föräldrarna och kan kidnappa en knäckemacka innan vi skall till stickcaféet (se min andra blogg http://kidassticksida.blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0