Veckans vikt

Är så glad. Trots mens, plus på vågen igår. Pizza och godis i helgen fick jag ett resultat på 9 hg minus =)

Vågen visade i morse 98,5.- Hoppas att det kommer att forsätta så här =) (denna veckan, inte förra)

Ska nu bege mig till skolan. Kursstart idag. Sen blir det någon form av träning. Har inte bestämt mig än vad

Glömde igår at beställa mina grönsaker *snyft* Skulle även ha mailat dem och säga att vi förra veckan fick fel saker. Men då min mail inte fungerar gick det inte =(

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Om ida fortsätter så här så kommer det ju inte finnas någont kvar att krama på nästa gång vi ses. Men jag är ändå mycket stolt, puss och kram.

2007-11-05 @ 13:07:44
Postat av: Mor

Grattis!
Jag blev lite bekymrad och orolig av ditt inlägg igår, men som du ser varierar det ju mycket från dag till dag (du ska ju bara väga dig en gång per vecka!) Förresten det fanns många lediga jobb i tidniongen igår. Läs PDF-tidningen. Även jag är mycket stolt. Kram

2007-11-05 @ 13:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0