Måndag =)

har nu suttit och pluggat duktigt. Har dock kvar en massa att läsa och skriva till i morgon men ännu är dagen ung =) Jag ska strax iväg till Gerdahallen och träna. Där blir det först styrketräning och sen spinning bas. Ska sen hem och äta kvällsmat *gott* börjar bli lite smått hungrig nu så jag ska ta och äta mellanmål, äpple.

I kväll skall jag skriva på vårt PM av någon anledning har jag inte alls kommit så långt som jag borde =( Men jag har i allfall förberett mig inför seminariet i morgon i beskattningsrätt. och det är ju alltid något. Skall nu bara lyckas få tid att skriva min uppsats så blir allting bra... Den ska ju in om ca 14 dagar *ojoj* blir att panikskriva i helgne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0