Måndag kväll

Jag tackar för de uppmuntrande kommentarerna i bloggen =) Det känns väldigt bra. Även om ni får mindre att krama på :P Ska nu inte kolla vågen förän på måndag. *ojoj, hur ska de gå* gäster på lördag och gåsmiddag på söndag. Aja, planerar man så ska det gå väl

Idag har det varit en bra dag ur viktminskningssynpunkt. Havregrynsgröt, ett äpple, ett päron, en portion burgundisk färsgryta. Ska nu försöka komma på vad jag ska ha till kvällsmat. Hittde för övrigt en micro på skolan *wihi*

Sen har det varit 45 minuter pilates och 45 minuter gympa. Borde nu sätta mig ner och skriva rent min föreläsningen. Lovade att maila över den till en i klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0