Länge sedan någon uppdatering....

Då var det återigen ett tag sedan det gjordes någon uppdatering här. Det beror på många olika faktorer. Den största är helt enkelt att tiden inte räcker till. Varken till att blogga eller till att sticka. Familjens lilla underverk tar större och större plats för varje dag som går och vill var med hela tiden. Sedan passade min mobil på att gå i sönder och därmed försvann i princip möjligheten till mobilbloggning... Men men... nu skall vi inte tjata mer om det.

Lite har det faktiskt blivit stickat men med betoning på lite. Jag har letat upp en ufo kofta som jag stickar på. Jättefin och skön är den men det krävs en del koncentration att få det rätt med alla flätor på den så det går sakta.

Sedan känner jag jättemycket för att börja på något nytt projekt av något av alla de garnen som finns här hemma men jag vet inte vad...

Nu tycker nuderverket att mamma är tråkig.. bäst att rycka ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0