Halskrage till Esther och besök på jobb. I...

mms_img118333973 (MMS)

Halskrage till Esther och besök på jobb. Idag var jag och Esther i Lund och hälsade på mina kollegor. Alltid lika trevligt att åka dit och nu hade vi inte varit där på länge. Fick lite pikar ;-) om att bloggen inte var uppdaterad så jag kände att det var dags att göra något åt det. Vad har då hänt här... När det gäller stickning blir det inte så mycket då vår unga dam är en mycket aktiv ung dam när hon är vaken. Dock har jag lyckats få ihop halskragen på bilden och påbörjat ett par vantar till fröken. De går sakta framåt och kommer förhoppningsvis bli klara innan den värsta kylan kommer. Esther har även genomgått 6 månaders besiktningen utan anmärkning. Hon leker och frodas om dagarna, oftast glad och tillfreds. Och är man hungrig så får man vara kinkig. Nu väntar vi på att pappa ska komma hem så vi kan äta middag och sen hålla kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0