pippitröja i full gång

Detta skall ju då vara en stickblogg så då får jag uppdatera med det lilla jag hinner sticka. Jag stickar väldigt lite just nu. I tvsoffan stickar jag på Esthers pippitröja och där har jag nu stickat klart bakstycket så det går verkligen framåt. Mina strumpor som det oxå stickas på så går det väldigt långsamt då det helt enkelt inte finns tid till drt sticke. Esther är nu sex veckor gammal. Det är inte klokt vad tiden går fort. Hon utvecklas så fort och nu är med och vill se och titta sig omkring. "prata" en massa gör hon.oxå. Och så myser vi :-D

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

passa på att mysa så småningom får du tillbaka din sticktid - men mystiden får man inte tillbaka :-)

2011-05-29 @ 22:23:08
URL: http://www.entappadmaska.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0