Huvudvärk, blåst och stickcafé

I lördags var jag med prins och svärföräldrar i Helsingör. Väl där fick jag huvudvärk som satt i hela dagen. På söndagsmorgonen så var huvudvärken borta men kände att den kom tillbaka under dagen. Även igår på förmiddagen hade jag huvudvärk. I gårkväll kändes det bättre och tanken var att jag idag inte skulle ha ont i huvudet över huvudtaget, men det blev inte så.

 

I natt blåste det en massa i skåne. Ett tag var jag orolig för att fönsterna skulle blåsa in, men de gjorde aldrig det. Dock innebar det att sömnen inte blev som den skulle inatt. Jag var vaken i två timmar kring midnatt och det var ingen hitt. Även natten till igår låg jag vaken och inte kunde sova. När jag väl vaknade i morse konstaterade jag att jag måste ha sovit konstigt eftersom jag har så förbaskat ont i ryggen och i handleden. Ingen bra början på veckan med andra ord.

 

Dock är det online stickcafé på facebook idag. Och det är alltid lika trevligt. Dagens tema är ”gör om, gör rätt”. För omväxlingsskull så har jag inget som jag inte är helt nöjd med. Jag gjorde en storrensning när vi flyttade och har nu inte en massa saker liggande framme som jag inte är nöjd med. Men med tanke på de två senaste nätterna så är det nog snarare så att jag efter idag får göra om och göra rätt. Har siktat in mig på att sticka på mina slätstickade strumpor. Det är inte så mycket på dem som kan gå fel =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0