Val, träning, städning

Det som rubriken säger är det som jag har ägnat dagen åt. Var uppe med tuppen =) Började dagen med att gå och rösta. Sedan hem och skaka mattor. När mattorna var kakade var det dags att bege sig till gymmet för att träna Funktionell Träning (fy tusan vad jobbigt). Handla på vägen hem och sedan städa, städa, städa och städa. Vi var klara nu vid tre. Och tur var det. Om ungefär 30 minuter kommer gästerna. Det är svägerskan T och vännen F. Det kommer bli skoj. Vi skall göra tacos och sedan se på valvaka och allt vad det innebär. Jag är nog den av oss fyra som är minst intresserad av valet. Jag hade kunnat nöja meig med att läsa det i tidningarna i morgon men icke så... Dessutom är det ju så att jag och käre prinsen förlovade oss på förra valdagen den 17/9 - 2006 så lite heligt är det ändå =)

Jag kom igår så pass långt på mina Fa Fa Fa strumpor att jag har nästan gjort färdigt min hällapp. Det är inte ialla det med tanke på att jag började med de i onsdags. Men de är så lättstickade. Målet är att jag idag har kommit till foten och gjort alla hälminskningarna innan jag ger upp förr kvällen =)

Kommentarer
Postat av: Tweety

Hej! Uppfattade som att du bor i Kävlinge? Var tränar du funktionel träning? Tweety

2010-09-25 @ 15:26:35
URL: http://tweety26.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0