Snabbuppdatering om den senaste tidens händelser

I fredags var jag, prinsen, mamma och pappa med kören på pappas jobb för att se på Singin’ in the Rain. Det var en kul och bra föreställning. Definitivt annorlunda jämfört med vad jag brukar göra på fredagskvällar (läs se på tv). Då det var med pappas jobb så hade jag mycket medvetet valt att inte ta med något sticke för att inte vara frestad av att göra något och det gick faktiskt över förväntan bra. Jag är imponerad över mig själv =)

 

Lördagen togs det lugnt under. Vi slappade framför tvn ett tag och åt frukost. Tvättat blev det också. Vid ett tiden stack prinsen iväg för att jobba och jag åkte ner till byn, det var ju höstmarknad. Jag lyckads med att komma ifrån marknaden med samma belopp i plånboken som när jag åkte dit. Det är jag faktiskt lite imponerad över. Sedan att handarbetsboden delad ut gratis Dropskataloger, det behöver ju inte räknas =)

 

I söndags åkte jag med mor och hennes faster för att hälsa på morfars kusiner. De var 40 stycken från början och nu är de 7 stycken kvar varav 6 stycken var med på träffen. Det var trevligt att träffa dem. Vad jag vet så har jag aldrig träffat någon av dem, eller jo fastern som var med som är syster till min morfar men ingen av de andra.

 

Nu var det då en ny vecka igen, vart tiden tar vägen är mig förundrat. Oavsett vad som händer som försvinner tiden bara… Igår var det en slappedag framför tvn med sticke. Och givetvis deltog jag i VisaLisas stickcafé på FB även om jag bara var där en liten stund. Sådant kan man ju bara inte missa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0