Singin in the Rain

Idag skall jag och prinsen med föräldrarna och fars jobb till Malmö där vi skall se på Singin in the Rain. Det skall bli jätteskoj. Jag är dock av den personligheten så jag brukar ha med mig sticke även till sådana happenings dock inte idag. Jag kände att det inte var riktigt läge att ha det med när man skall iväg med fler än bara prinsen så alla stickena utom ett ligger hemma och det som är med går inte att sticka på under tiden som man ser på musikal… mycket medvetet.

 

Till helgen så jobbar prinsen min vilket innebär att jag har heeeela dagen själv till att göra vad jag vill… eller inte. Det blir till att tvätta hela långa dagen. Nöden har ingen lag och finns det inga rena kläder i gardroben så finns det två alternativ, tvätta eller köpa nya och alternativ två är inte något alternativ för mig, alltså blir det tvätt. Lite träning hade jag också tänkt att få med.

 

På söndag skall jag och mamma iväg med min mors faster. Vi skall iväg och träffa lite släktingar till oss. Det skall bli intressant och skoj. Alltid kul att få veta mer om släkten än vad man redan gör =) Det som är bra där är att det är mor som kör, faster sitter i framsätet och då kan jag sitta där bak och sticka *tihi* undra vad som skall stickas på… jag är sugen på att sticka sjal men det är definitivt inte optimalt i bilen. Ah… kom för övrigt på att i morgon när jag är själv så skall jag roa mig även med att nysta garn. Och då det jag köpte på semestern från Karin på ostbiten .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0