Måndag, en ny vecka med nya aktiviteter

I lördags när jag och prinsen var på väg till föräldrarna mötte vi polisen som stod och vinkade in folk. Det var nykterhets och körkortskontroll. Givetvis så gick allting jättebra och såklart så var jag nykter =) Men lite nervös var jag allt och det var ju första gången som jag råkade ut för det =)

 

Igår övningskörde jag och prinsen. Det gick bra =) Vi började ute på en parkering och körde ett tag där och sedan lurade jag ut prinsen på vägen. Efter en liten stund hamnade vi inne i Löddeköpinge by och då fick prinsen min nog och vi bytte förare. Jag kan dock förstå honom eftersom det var andra gången som han körde och att köra inne i byn med massa cyklar, barn, bilar och bussar är ingen hit.

 

Idag är det måndag och en ny vecka med massa nya aktiviteter. Idag skall jag och prinsen en runda till Landskrona och se på ett hus. Så får vi se vad vi tycker om det huset. Det är allt lite spännande att åka och se på hus. I morgon är det spinning och på onsdag Train’in Cross. Torsdag händer det inget och på fredag blir det prinsmys.

 

För övrigt fick jag igår som jag ville, vi spelade in Irene Huss och vi gick och la oss istället. Det var riktigt skönt. Får se om vi kan se på den ikväll eller om det är något annat som vi vill se istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0