Veckans UFO v. 40

Då jag började med veckans UFO i onsdags förra veckan så tänkte jag sneeka mig in på samma projekt denna veckan men det verkar inte gå då jag om bara ett par varv är klar med min grytlapp. Det här med veckans UFO verkar, så här långt, fungera för mig =) Frågan är då bara vad jag skall välja som denna veckans UFO.

 

Efter en kort fundering, ca 45 sekunder, så har jag bestämt mig för att välja My Vamprie Boyfriend sock som denna veckans UFO. Så då blir det till att sticka MINST två varv på dem varje gång jag sätter mig ner för att sticka där hemma. Får se om jag samtidigt kan få förra veckans UFO färdigt också. Undrens tid är ju inte förbi =)

 

Denna veckan är det fullt upp. Idag skall jag och prinsen iväg och träna. I morgon skall vi träffa banken och på kvällen är det träning. På onsdag skall jag försöka träna, dock var passet fullt när jag kollade senast =( På torsdag är det stickcafé så då blir det till att mysa med mormin =) Sen är det fredag och helg igen. Vart tar tiden vägen?


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Så du spurtade så mycket med grytlappen. Jag tycker jag har stickat mycket och det innebär att halva är klar. Det blir inget mys på torsdag för jag är på tjänsteresa med övernattning. Vi får mysa tillsammans till helgen istället.

2010-10-04 @ 13:20:50
URL: http://stickmor.blogg.se/
Postat av: Mari G

Hejsan



Vill bara Tacka för tipsen/råden jag fick när jag råga om sockor :-). Har börjat nu med Zauerball nystanet , kunde inte låta bli :-).



ha det bra

Mari

2010-10-06 @ 21:10:17
URL: http://marig-about.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0