NU är Pepitan klar =)

Igår fäste jag mina trådar på min Pepita. De är där med färdig. Lite lite garn blev det kvar av det som jag använde till benen och tårna men det innebär ändå att tre restgarnsnystan blev klara och att jag nu har ett UFO mindre i korgen. Får nu bara hoppas att det kommer att passa Litenen och inte bli alltför varmt för den. Men det är smällar man får ta om det inte skulle passa.

 

Det blev ett par varv stickade på mina If you know where to go. Jag känner att det finns gott hopp om att jag skall komma till hälen innan veckan är slut. Det är det som är mitt mål. Kommer jag längre är det givetvis en bonus men men =) Ju längre jag kommer desto större sannolikhet är det att de någon gång faktiskt kommer att bli klara. Jag känner mig faktiskt nöjd som har avslutat en ett par strumpor, en pepita, en grytlapp och froggat en tröja och under denna tid bara påbörjat ett projekt. Heja mig =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0