Då var man färdig =)

I onsdagskväll blev jag klar med stickameras julimönster i strumpklubben, My Vampire Boyfriendsock. Eller jag hävdar att jag är klar. Trådarna är fästa så det enda som återstår för min del där är att klippa av trådarna så det får därmed räknas som klara. Skall se om jag kan få någon fin bild på dem till helgen =)

 

Igår satt jag och stickade med mina restgarner. Då kommer prinsen med det söta uttalandet ”Skall du sticka allt med ÖVERSKOTTSTRÅD”. Jag tyckte det lät så skoj med överskottstråd. Man kanske skulle börja använda det istället för restgarner… =)

 

Då var det helg igen. Det är inte klokt vad veckorna går fort. Man undrar rent vart de tar vägen. Nu är vi halvvägs igenom oktober. Det innebär att det snart kommer bli kallt *huu* vi har redan fåt skrapa rutorna på bilen en dag och det var inget skoj. Till helgen så händer det inte så mycket. Jag och prinsen skall en tur till Landskrona och sedan till center syd för att se om vi kan få tag på lite byxor till prinsen. Sen blir det nog mest till att var hemma och ta det lugnt.

 

 Jag var dock inne och kollade tv tablån och det verkar inte vara som om de sänder något roligt. Det är verkligen ilandsproblem. Man kanske skulle se om det finns någon film hos föräldrarna som man kan kidnappa =)

 


Kommentarer
Postat av: Kasparmarianne

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-02-20 @ 12:46:42
URL: http://kasparmarianne.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0