Spökafton i Landskrona

Idag skall jag på spökafton med mina föräldrar. Det skall bli skoj. Får se om det blir något handlat eller om vi lyckas låta bli. Behöver dock fyra knappar till min lilla väst som jag hade tänkt se om jag kunde få tag på.

 

Spökafton brukar vara skoj att gå på. Vi missade kulturnatten tidigare i höst så nu skall det bli skönt att kunna komma ut och kulturera sig lite =) Det brukar vara bra erbjudanden i affärerna så vi får som sagt se vad vi kommer hem med. Alltid blir det något =) Hoppas bara på lite bättre väder än vad vi har just nu. Det är inte jätteskoj att vara ute på stan när det regnar. Men det får det vara värt ändå =)

 

Igår var det träning på schemat. Fy tusan vad jobbigt det var. Det känns i kroppen idag. sedan så har det nog inte blivit bättre av att jag har sovit konstigt i natt så jag har nog lyckats med att få min första nackspärr någonsin och det är inte någon trevlig höjdare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0