Snart klar med västen

Nu är jag snart klar med västen. Jag skall fästa de sista trådarna när jag kommer hem från spinningen i kväll och sedan så skall prinsen hjälpa mig med att välja knappar till den. Stentuff blev västen. Dock är prinsen av åsikten att den nog är för varm. Jag hoppas att det skall klara sig men vi får se hur det kommer att gå.

 

Veckans ufo har jag ju då inte börjat på. Igår hade jag huvudvärk hela dagen och det var ingen angenäm upplevelse så jag stickade då enbart på det som låg närmst i soffan så att jag slapp resa mig upp och fixa med något. Min ursprungliga plan för gårdagen var dessutom att jag skulle ta mig ett lågt bad men även det gick åt skogen. Jag och prinsen åt middag och sedan satte vi på DaVinici koden men när klockan var kvart över åtta så tror jag att jag stämplade ut. Sen låg jag och halvsov i soffan fram tills klockan var tio och CSI var slut. Får se om jag kan få badet idag i stället =)

 

Jag har kommit på att jag har varit väldigt dålig på att fotografera det som jag har stickat. Men i helgen var jag faktiskt duktig och bar ner de stickade barnkläderna i källaren där de får ligga i väntan tills vi skall flytta och då skall de gås igenom innan de packas upp =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0