Jag var den dyraste i familjen under spökaftonen

Igår var jag på spökafton med familjen. Det var trevligt. Åt först middag med föräldrar och lillebror, pizza och det var mums. Sedan gick vi ut på stan. Jag var den i familjen som spenderade mest pengar men så kan det gå. Det blev ett paket tops för 10 kr och sedan 4 knappar till Litenens väst för 12 kronor tillsammans. Inte helt illa med andra ord =)

 

Så ikväll skall jag sy fast de små knapparna på västen. Det blev blå knappar med tåg på så västen kommer heta Blåtåget. Förhoppningsvis så kommer det att komma in en liten bild på den i helgen men man vet aldrig hur det kommer gå.

 

I helgen skall vi ha visning av vår lägenhet, tvätt och sedan skall jag börja sortera och kasta lite. Jag har en känsla av att det finns en hel del som kan slängas… skall börja med att sortera recept och stickmönster för det vet jag att jag inte är i direkt behov av just nu samt finproslinet som inte heller behövs nu. Sortera garn skall jag också göra. Får se om det blir mer till grannen eller till dagiset i närheten. Men det i helgen

 

I kväll så blir det dock bara till att mysa framför tvn och äta gott. Kanske lägga sig tidigt och lösa korsord. Kvällsaktiviteter på lagom nivå för att passa mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0