Helg =)

Nu är det lördag förmiddag. Jag och rpinsen har hunnit med en massa redan. Vi har tvättat två maskiner (ska snart hämta det sista i tumlaren) Plockat i ordning i sovrum och tv rum. Diskat all disk som stod sedan igår och frukost. Bäddat sängen MED överkast och alla gosedjuren. När tvätten är klar skall vi sortera recept och sätta in i pärmar. Sedan skall vi iväg en tur och handla till dagens middag. Därefter blir det nog fortsättning på att sortera recept och när recepten är klara då blir det sortering av mönster och garn. Men då får jag klara mig själv för prinsen skall fixa med sitt jobb lite.

En lördag med massa grejor att göra med andra ord =) Men de är skönt för att då ser man att man får saker gjort och speciellt nu när vi snart skall få ner hela bohaget i så få antal kartonger som det bara är möjligt.

Igår orkade jag inte sy knapparna på blåtågetvästen så den är fortfarande inte helt klar men det räknar jag med att jag blir i kväll =) Istället blir det på min röda bebiströja som det blev ett par varv. Och den kommer bli så fiin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0