Strumpgarnspaket

0f656564fb2432a29ebea732f846014c.png

 


Igår när jag kom hem så fanns det ett paket i min brevlåda. Eller i min låda fanns det inte men i lådan fanns det en avi om att det på posten fanns ett paket till mig att hämta ut. Trevligt. Paketet kommer från Bibbi (måste kolla nätet vad min kära bytes vän heter). I paketet fanns det två nystan mark & katten garn. Ett heter fame trend och har klara fina färger. Det andra är oxå fame garn men i lite dovare färger, i min mening perfekta höst färger. Tack så jätte mycket för garnet och givetvis äten chokladen som låg i paketet. Den skall jag njuta av en dag när jag är hemma själv.

 


Kommentarer
Postat av: Eva

Kære søde rare Ida

tusind tusind tak for din dejlige pakke det var lige mig med farven på strømpegarnet og chokoladen.

Det smukke æg og kyllingen er sat i min vindueskarm hvor jeg nyder synes af dem.

Kæmpeknus fra Eva

2010-03-19 @ 18:01:26
URL: http://evaslillehyggekrog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0