Gårdagens resultat

Igår var det ju då bowling med jobbet och buffe. Jag och tre andra valde att bowla i två timmar. Det gick bättre allt eftersom att kvällen gick =) Dock retade jag mig på att jag slog mitt sista slag i tionde omgången och då fick jag spärr. Problemet var då att då var tiden slut. Så jag fick inte sett vad jag hade fått för resultat. Dessutom så han jag inte bort till tvn för att se vad jag låg på. Det var lite dåligt speciellt eftersom jag va den sista paeesonen på vår bana. När den första timmen av de två vi hade beställthade gå så stängdes tvn av och vi fick börja om. jag förstod inte varför den inte kunde ha kört två timmar i sträck när det är det som man har bokat.

I kväll blir det till att sitta ner och se på melodifestivalens andra chansen och sicka strumpor. Eventuellt så blir det en film också. Det skall bli skönt att bara ta det lugnt. Detta inför morgondagen. Då skall det bli vasaloppsspinning. Önska mig lycka till, det kan behövas :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0