Teoriprov i morgon och fullt upp

I morgon är det teoriprov på golfen. Det skall bli intressant och skoj. Undra om man kommer att klara det. Det hoppas jag att jag kommer att göra men man kan aldrig vara säker. Jag och prinsen skall plugga duktigt i kväll är det sagt =) så det kommer med all sannolikhet att ordna sig till i morgon. Efter det är det bara våra fadderrunder kvar innan vi har hcp +36 (om jag har förstått reglerna rätt).

 

Igår var det stickcafé men i onsdags beslutade jag mig för att jag inte skulle åka dit. Jag har haft så fullt upp och varit så uppbokad så jag bestämde mig för att bara vara hemma och göra ingenting vilket var så skönt. Jag och prinsen satt och tittade på lägenheter på hemnet och till det ingick det te. Lite stickat blev det på presenterna så de börjar arta sig. Förhoppningsvis så kommer de att vara klara till nästa helg. Ibland är det bara så skönt att vara hemma och göra ingenting.

 

Nu verkar det som att våren/sommaren är på gång för att stanna både igår och idag har det varit fint väder. Det var så pass bra att jag i onsdagskväll (samtidigt som jag strök stickcaféet) bestämde mig för att jag skulle cykla till jobb på torsdagen om det var fint väder och det var det. Det gick betydligt lättare än vad jag hade tänkt så det blev cykel idag med, härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0