Söndag kväll och Ester är snart klar

Nu är det söndag kväll. Dagen har inte bestått av så mycket aktivitet men lite i allafall =) Det är precis färdigstädat och det är så skönt =)

Min modifierade version av Stickfrossas Ester, det vill säga med tumme, är snart klara. Om jag kommer ihåg rätt så har jag 6 varv kvar innan avmaskningen och sen skall jag virka runt kanterna och sticka tummen. Förhoppningsvis så blir de klara under kvällen.

På tal om kvällen så är det ju inget skoj på tv idag. Jo jag följer fotbollen hyfsat men jag tycker inte det är kul att titta på, lyssna däremot kan jag göra. Får se vad det blir för något. En sak är säker. Det blir inte lika mycket som igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0