Sommartröghet

Det är just nu lite småtrögt på hjärnkontoret därav den frånvarande uppdateringen. Jag skall försöka bättre mig men det finns viss risk att det kommer var lite si och så ändå.

 

Strumpstickningen går framåt. Har letat upp ett par gamla strumpor som jag nu har fått fart på. Det är trevligt. Trodde de skulle bli froggde ett tag men nu har polletten trillat ner för hur jag skall sticka dem så nu går de undan. Får se om jag kan få de klara nu i sommar. Jag har kommit förbi hälen så det finns gott hopp om det. Gäller bara att jag inte för in för mycket annat skoj att sticka.

 

Igår var jag på boxen och lekte. Alltid skoj. Fick dock en liten chock när jag vaknade i morse. Har blivit belönad med två blåmärken och en blodansamling under nageln. Ojoj, så det kan gå. Men ack så roligt det är :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0