Resultatet av fotbollsbettingen på jobbet.

Då får vi en delad etta på 63 poäng: M. och M.

 

1.       63 poäng: M. och M.

3.       60 poäng: M.

4.       57 poäng: J.

5.       56 poäng: I.

6.       55 poäng: M.

7.       52 poäng: Ida

8.       51 poäng: L.

9.       50 poäng: A., A. och M.

12.   49 poäng: P. och S.

14.   48 poäng: A.

15.   47 poäng: S.

16.   45 poäng: D.

17.   41 poäng: M. och O.

 

Vad drar vi då för slutsats av detta? För att vara nästan helt fotbollsanalfabet så är inte 7:a av 18 så jätte dåligt och jag får vara nöjd med mitt resultat även om det hade varit trevligt att vinna, som alltid. Samt att det är väldigt många på jobbet som har namn som börjar på M =)

 

Mitt restgarnsprojekt blev klart igår och där med kan jag efter övervägande med prinsen bocka av ännu ett par strumpor på min lista. Det känns bra det här. Jag kommer nå mitt mål räknar jag med. Igår letade jag upp 3 mönster som jag kan tänka mig ha som semesterstickning. Skall höra med prinsen i kväll eller i morgon och se vad han tycker. Alltid bra med en utomstående åsikt även om jag själv tror jag vet vilka som jag helst vill göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0