Fredag igen

Nu så är det fredag och då är det helg, igen. Det är inte klokt vad tiden går fort. Men det skall bli skönt att få sova lite längre i två dagar nu.

 

Fast i morgon skall jag ställa upp i min första golftävling i modern tid. Det kommer bli en intressant upplevelse =) Antagligen så kommer det inte gå så bra för det har det inte gjort tidigare i veckan men det är smällar som man får lov att ta =)

 

Mina strumpor växer sakta men säkert. De kommer att bli så fina när de är klara. Och detta gäller båda mina par. Igår stickade jag i huvudsak på ”If you know where to go” och idag tror jag det blir ”My Vampire boyfriend”. Just nu vill jag bara sätta mig ner i solen och sticka men det får vänta till i morgon och på söndag. Vad härligt det kommer at bli =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0