Fredag igen, vart tar tiden vägen?

Idag är det fredag och det är skönt. Till helgen skall prinsen jobba och jag har fullt upp med tvätt och annat hemma arbete. Lite träning blir det också skulle jag tro. Idag har jag lyxat med att åka tåg till jobbet. Tror att mina ben tycker om det då de har fått cykla måndag till torsdag samt army i måndags och box i onsdags. Igår blev det lite golfande även om resultatet inte gick bra. Även idag blir det lite golf är det tänkt.

 

I morgon kväll och på söndag kväll är det fotboll för hela slanten. Har även tvättid på söndag men den är klar ca 30 minuter innan matchen börjar så det är perfekt även om jag p bettingen på jobbet kommer att trilla i tabellen då jag har helt fel på vem som kommer etta, tvåa och trea. Men men… det får gå som det går och dessutom ger det mig tillfälle att sitta och sticka och inte göra något annat vetigt.

 

Jag är nu i full gång med att sticka på det tredje hjärtat av tre på skaften på mina My Vampire Boyfriend socks. Får se hur långt jag kommer på dem. Börjar även fundera på vad jag skall ha för mönster och sticke med mig på semestern. Det börjar bli läge att fundera på det nu. Tror att det får bli ett nytt sticke. Ett semestersticke =) Frågan är bara vad. Det lutar, som vanligt, åt strumpor. Men man vet aldrig och dessutom finns det en sån massa fina mönster att man inte kan bestämma vilka. Om någon kan tipsa på skoj strumpmönster där man får tänka lite men ändå inte behöver ha mönstret hela tiden så tar jag tacksamt emot sådana tips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0