Tävlingsdags

 

Det är i nuläget en massa tävlingar och utlottningar som finns med på olika ställen på nätet 

Först ut är solfjäder som lottar ut ett jättefint tunt sjalgarn för att fira över 10 000 besökare.
 

 Sedan är det Ginas Stickverstad som lottar ut ett knitpro sett för att  även hon har haft över 10 000 besökare

 Sist ut är Stickmamman som lottar ut garn och choklad. Det är för att hon har ny blogg och har haft flertalet besökare på den gamle.

 Idag är det som vanligt jobb och i kväll skall jag ägna mig åt strumpstickning framför Antikrundan och CSI Miami. Jag stickar nu främst på mina Rickstrumpor. De går sakta framåt men dock framåt. Bestämde mig igår för att ändra lite i mönstret då jag inte gillade vändningen på ett ställe =) Blev verkligen nöjd med ändringen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0