Ny frisyr, bal och sticke.

0-198c9ee206f047cde5b97e3a3d95fe09.png

Igår var det en tur till frisören som gällde för mig. Orsaken till detta var att det var att det var bal idag. Nu är klockan strax efter tre på natten. Jag och prinsen har kommit hem till föräldrarna lagom trötta efter att ha varit igång i 12 timmar. Det är snart läge att gå och lägga sig. Dock har föräldrarna efterfest så vi får vänta på det tar slut. Dagen har bestått av massa mat och dryck. Fram tills att gästerna åker så är det strumpstickning som gäller ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hihi, kul att veta att det inte bara är jag som sitter och stickar mitt i natten :-)

2010-01-19 @ 11:04:34
URL: http://entappadmaska.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0