Löpgruppsträning

Idag är det dags för första löpgruppsträffen. Det skall bli spännande. Jag har ingen aning om hur det skall gå till eller hur det är upplagt. Men det får jag nog veta snart =)

Efter träningen är det dags att ta itu med disken från igår. Det blev en massa.

Efter disken blir det tid att ta itu med tvätten. Det är ett helt berg av tvätt. Jag undrar hur det skall gå och om allt kommer att bli tvättat.... Men det fixar sig.

Restan av dagen skall tillbringas med stickning och strumpmönster =) TVn kommer antagligen ockå vara med på ett hörn. Fast jag är ett större fan av radiosporten så under tiden som jag är själv hemma (Prinsen jobbar) blir det nog radiosporten som får gå istället för tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0