Hällappen är på gång

Jag håller nu på att sticka hällappen på mina Rick strumpor. Det ser jättefint ut. Hoppas att jag kom rätt på mönstret. Det var lite kluddigt att fixa i och med att mönstret inte är samma på ovansidan på foten som det var på skaftet. Men tror att det fixade sig nu gör det inte det så får det bli bra i alla fall =) Det behöver ju inte vara perfekt.

Var ute en runda på lunchen med pojkarna. Blev då lite smått irriterad på min stegräknare eftersom att den inte räknade rätt. Eller det tror jag inte. Vi var ute i 30 minuter och då fick jag hela 1000 steg. Det är 30 steg i minuten. När jag är ute och går får jag ca 7000 steg per 60 minuter. Betydligt fler. Funderar på om det kan tänkas behövas nytt batteri i den… Den har räknat underligt nu i några dagar…

Det är stickcafé i Landskrona idag. Jag hade gärna gått dit men hinner inte idag. Jag skall hem efter jobb och sedan blir det till att fixa med bilen dvs kolla luften i däcket samt tanka. Sen hem igen. Hemma skall jag förhoppningsvis plugga med tyskan så jag får gjort något på den. Efter det är det antikrundan vars premiär jag har längtat efter. Den skall tillbringas med te och nötter. Eller te i alla fall nötterna får vi se =)

Jag borde även ta itu med mitt andra hemlispaket. Det skall bli intressant att se vad hon tycker om det. Tror det var vara det i paketet som är där nu. Eventuellt så stoppar jag i något litet att komplettera med. Man vet aldrig vad man kommer över =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0