TRE paket till mig =)

När jag var på jobbet ringde prinsen och omtalade att jag hade två nya avier för att hämta ut paket på posten. Det var ett hemlispaket från Anna-Karin med bloggen en tappad maska. Det paketet innehöll te, choklad, en nyckelring, tre nystan fritidsgarn, stickor och mönster på ett stickfodral.

Det andra var Nalle Puh kitet från LenaL. Det skall bli kul att sticka Nalle Puhen.

Det sista paketet var ett garn och te paket från Sofia. Det var blåbärste och fyra nystan Luna. Jag är nu på väg in på ravelry för att kolla vad jag kan göra med garnet. Det skall bli skoj =) Jag har aldrig sett det garnet innan.

Bilder på alla tre paketen kommer att komma i veckan. Nu måste jag återgå till OSen. Helena har skjutit bort sig men ACO går det bättre för. Heja heja heja =) och Anja körde ju idag :P

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Kul att paketet kom fram idag, jag var lite osäker på om det skulle hinna. Tyckte du behövde något grönt att sticka på :o)

2010-02-18 @ 20:34:51
URL: http://www.entappadmaska.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0