Paus i os stickningen.

-a44a53e64f33749c3925466b0345bb9.png

Nu är jag och prinsen på hven och tar det lugnt. Vi kom hit igår. Det är lugnt och skönt vi äter gott och umgås.
Jag vaknade i natt vid strax innan sex gick då ner och såg på os invigningen så när elden tändes fick jag se det i rätt tid. Sedan gick jag upp och la mig igen. Nog för att jag är stick och os skadad men jag var inte så magstark att jag lade upp min os stickning då, men nu är jag på gång.
Ibland behöver man lite paus i stickningen. Jag och prinsen gick ut en runda. Bilen ovan visar hur det såg ut i hamnen i norreborg. Närmst stranden var isen tjock så man kunde gå på den. Längre ut så såg man hur isen höjde och sänktes efter havsrörelserna. Till höger i bilden ser man hur isen flyter. Det var en mäktig upplevelse. Nu skall jag återgå till mina strumpor. Det är ju melodifestivalen först och sen är det skidskytte. Hela sverige!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Mycket tjusig bild.

2010-02-15 @ 08:08:06
URL: http://stickmor.blogg.se/
Postat av: LenaL

Hej,



har inte hört av dej, undrar om du är intersserad av Nalle Puh? Det är en annan också som vill ha mönstret, så hör jag inte av dej under dagen antar jag att du trots allt inte känner för det. Helt ok för mej, vill bara vara säker på hur det är eftersom jag trots allt erbjöd dej det först.



Ha det så gott!

2010-02-15 @ 08:11:07
URL: http://leludh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0