Torsdag, igen… tiden den går =)

I morgon är det fredag och då är det helg. Vilket innebär att min andra vecka på jobb efter semestern är fixad. Det är inte klokt vad tiden går fort. Vart tar tiden vägen kan man fråga sig. Till helgen är det golf som gäller. Prinsen min köpte nya klubbor i helgen och dessa måste då givetvis testas. Hoppas att det går bra för honom och jag skall spela tjejligan och hoppas då givetvis på bra resultat där med =)

 

Jag kom igår på att jag behöver göra ett par stickmarkörer, snacka om ilandsproblem. Har allt material hemma som behövs men det gäller att komma till skott och verkligen göra dem. Nästa gång som pärlorna kommer fram skall jag verkligen se till att jag gör markörer som räcker i en halv evighet. De andra gångerna har jag bara gjort ett par stycken då och ett par stycken då men nu får jag verkligen se till att göra ordentligt många. Jag har ju dessutom en massa cernitlera hemma… man kanske skulle göra små figurer att ha i sina markörer normalt sett så brukar jag ju bara ha små pärlor… Men det får jag ta itu med när prinsen har sin nästa jobbhelg.

 

Jag har en biobiljettscheck som snart går ut och måste därför gå på bio inom det snaraste. Finns det någon bra film som går nu som kan rekommenderas? Jag brukar inte gå på bio och har därför ingen direkt aning om vad som visas och vad man skall se… så tips mottages tacksamt =)

 

Dagens felhörning av mig: ”Det är främst för Kanalskåpen” det som personen på radion verkligen sa var ”Det är främst för kamratskapen”. Hur i helskotta fick mitt huvud kamratskapen till att bli kanalskåpet. Det verkligen en fråga. Men det orkar vi inte analysera idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0