Reventouli - äntligen färdig

Nu är jag äntingen klar med min Reventoulisjal. Underbart det är! Det har ju bara tagit mig en evighet att göra den :P 310 gram Kaunigarn gick åt och den är ritkigt, riktigt stor. Jag tror jag inte bryr mig om att spänna ut den så stor som den är. Får se om jag kan få den fotograferad under dagen.

Just nu regnar det en massa, inget skoj väder alls. Det var tänkt att vi skulle gå ut en tur på golfbanan men jag tror att det inte kommer bli några sådan utflykter idag då man blir dyngsur bara man stoppar ut näsan genom dörren.

Igår spelade jag den så kallade tjejligan och då fick jag 15 poäng (skall ha 18). Och då misslyckades jag med att ta poäng på de sista två hålen men det är smällar som man får lov att ta.

I kväll har jag bestämt att jag och prinsen skall se på Harry Potter och se på tv framför tvn. Vi har lillebror på besök så jag hoppas att han vill vara med och se med oss.

I morgon är det till att vara tillbaka på jobbet. Semestern är slut. Det år tråkigt men samtidigt så är det skönt att vara tillbaka i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0