Ny vecka och nya möjligheter =)

Då var det måndag igen. Jag kan inte fatta att det har gått en hel vecka sedan semestern. Tiden går så fort!

 

I fredags efter jobbet körde jag till Landskrona. Där mötte jag prinsen, min morbror och moster. Väl inne på Hven hade vi kräftskiva. Jättegott var det och trevligt hade vi. När morbror och moster hade åkt hem gick jag, prinsen och lillebror till golfbanan och försökte oss på att spela lite. Det gick inte alls bra men vi hade det trevligt. Det skylldes på allt ifrån drickat till att det var kolmörkt ute.

 

Lördag morgon tog vi bilen till stan. Det blev rekord för vår del. Vi vaknade 6,30 och båten går 6,55 men det fixade sig och vi var med den när den gick. Väl framme i stan hämtade vi nycklarna till den andra bilen och sedan våra grejor. Därefter fick vi fixat lite innan vi skulle på handledarkursen för körkortet. När den var klar så åkte vi till Kävlinge för att fixa lite ärende och fixa oss i ordning för kvällens aktiviteter. Papegoyeskjutningen gick bra i början men sedan kom regnet och det ösregnade konstant från kl 16 tills vi gick hem vid 20 tiden och det fortsatte hela kvällen. Prinsen som var fågelkung förra året valde att abdikera i år och jag får säga att jag är nöjd trots min besvikelse men när det var min tur var vädret som värst och jag kom på delad 2:a plats.

 

Igår var det dags för mig att gå på power på gymmet. Länge sedan sist men det var skönt att få en genomkörare. När det var klart hämtade jag och prinsen upp liten bror och vi begav oss till Ängelholm och Dormy där det inhandlades golfklubbor till prinsen. Och kvällen ägnades åt att tvätta, tvätta och tvätta. Inget direkt roligt men det är så nödvändigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0