Träningsvärk och sol

Nu är det sol ute och det är så skönt. Jag längtar verkligen efter att slippa tjocka jackor. I morse när tåget var försenat (med 30 minuter *morr*) så hade det varit skönt med en extra tröja också. Men men.... Satto ch stickade på stationen så mig gick det ingen direkt nöd på även om det var kallt och tråkigt. (Dessutom kan jag ha roligare för min flex än att sitta på stationen och vänta på tåget.

Jag har träningsvärk i mina armar idag. Det är inte jättebekvämt men jag får skylla mig själv då det är självförvållat :P Det var 60 minter JÄTTEHÅRD army träning och sedan provade jag på bänkpressen med pojkarna. Det är inte bra att köra bänkpress efter typ 150 armhävningar. Men vad tusan. Nu har jag provat det med.

I och med att det är löpgrupp OCH box i morgon så är det träningsfritt idag. Jag skall på vägen hem från jobb handla (toapapper, havregryn, middag, mjölk, tandkräm) sedan laga mat och sen blir det ryggläge i soffan med det sista avsnittet av Nord och Syd och en stickning. Perfekt.

Nu är det dags att äta lite rester och sedan tror jag att jag skall gå ut och sätta mig lite i solen och njuta av att våren är på väg med stora steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0