Nu är verkligheten i fatt mig igen… =)

Nu är påsken över för detta år. Det har varit riktigt skönt med lite extra ledighet. Om vi skall sammanfatta den gångna veckan så såg den ut enligt följande.

 

Måndag: seg och trött efter den underbara Stickfest i Väst upplevelsen.

Tisdag: Vaknade av halsont och utan röst, kraxade runder på jobbet (jättebra att inte ha röst när man jobbar som telefonsupporter).

Onsdag: Halsen var värre och tågen inställda på morgonen, inte jätteskoj.

Torsdag:  Flexledig på förmiddagen, tog det lugnt och åkte till Hven med prinsen. Umgicks med föräldrarna och gick caddy åt mor på golfbanan. Lite seg.

Fredag: Feber =( fick utegångsförbud av pappa och stannade hemma när de traskade iväg till kyrkan.

Lördag: Såg mor spela lite golf, lagade middag till familjen, vinkade av föräldrarna.

Söndag: Kyrkan på förmiddagen i ösregn. Middagen vi skulle haft var dåligt så vi provade restaurang på ön = mycket gott (Tuna Krogen)

Måndag: Hem från ön, middag hos föräldrarna, manifestation i kyrkan i Landskrona

Tisdag: det är idag, vi får se vad dagen har att bjuda på

 

Jag kan se statistik över mina besökare här på bloggen och jag har blivit lite nyfiken på vem ni är som besöker mig. Vad gör ni, har ni någon blogg, ungefär hur gamla är ni, kille eller tjej det skulle vara kul att veta.

 

Idag är det ingen träning på schemat och då det fortfarande pågår en del snoraktivtet i min näsa så harjag faktiskt beslutat mig för att jag skall göra lite garn och projekt inventering idag. Får se om det blir något av det eller om det stannar vid en tanke :P Det hade inte skadat men det kan ju komma annat emellan, som att packa upp väskan från Hven….

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Heldri

Hej hej!

Jag kikar in här ibland via sytyck´s sida. Jag gillar din kombination av stickning och träning.



/Heldri

2010-04-06 @ 21:58:44
URL: http://www.klappgarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0