Mina farhågor besannades….

Som jag misstänkte igår så har jag inga stickor nr 9. Mycket irriterande. Dessutom när jag har två par stickor nummer 8. Men det är inte så mycket att orda om. Det är bara för mig att beställa toppar till min KnitPro idag. Skall se var de finns och om det finns något annat skoj att handla när man ändå är i farten :P Det brukar inte vara problem att hitta något annat =)

 

Idag är det box och det skall bli så skoj. Det är alltid kul att slå på folk :P I alla fall när de är medvetna om det och får lov att slå tillbaka. Nu på luchen har ett par boxhandskar införskaffats. Nice. Efter träningen så blir det tv eller dator. Allt beroende på prinsen igår blev det dator och stickbloggar. Jag förstår inte att det skall vara så svårt att sticka samtidigt som man skall scrolla med musen. Jag hade velat ha en dator som följde blicken så jag slapp använda musen och kunde använda båda händerna till stickorna hela tiden :P

 

Igår var det sista träffen med Annas kom-i-form kurs. Det var lite synd. Jag kommer att sakna det men men… Jag sade innan kursens början att jag skulle prova min brudklänning efter lundaloppet den 8 maj men igår efter sista träffen så kunde jag inte låta bli att testa den och den gick på =) Den satt lite tight (precis som på balen 2009) men den gick på och det var inga större problem. Heja mig. Att vågen inte visade det som jag önskar är en annan sak men vad sören det kan kvitta när nu måtten börjar komma på min sida igen =)


Kommentarer
Postat av: Iwona

Skojigt med att boxas :)

Nya skor brukar inte vara roliga för mig heller - fast jag tror att jag har äntligen lära mig vilka skor ska jag köpa att inte lida av dom...

2010-04-15 @ 16:39:03
URL: http://stickterapin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0