Dagen har varit backig och helgen är snart slut

Idag har det varit backigt. Det innebär att jag och mina löpgruppskompisar var i Lund på St Hans backar och sprang upp och ner, upp och ner. Riktigt jobbigt var det. Men skoj.

Det är nu söndag kväll och klockan är snart sju. Det innebär att helgen strax är slut =( med tanke på att jag just nu känner mig ganska så överkörd (läs trött och seg) så hade det inte varit fel om helgen hade varat någon dag till denna gången. Men men...

Är för övrigt även aningens irriterad då min enda sticka 3 mm knäcktes idag. Jag har ingen aning om hur och varför men ett tu tre så var den bara av. Det innebär att jag får vänta ett tag på at sticka färdigt mina strumpor. Skall se om jag kan få tag på en ny på torsdag när det är stickcafé.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag tycker det verkar vara tur att dina helger inte är längre med tanke på allt du fyller dem med.

2010-04-19 @ 08:06:57
URL: http://stickmor.blogg.se/
Postat av: Theosophia

Great Site thanks

2011-02-03 @ 10:04:53
URL: http://theosophia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0