Äntligen helg =)

Nu är det fredag vilket innebär att det är helg. Denna helgen har varit efterlängtad då jag är så trött. Jag har sovit för lite hela veckan. Förhoppningsvis kommer jag kunna ta nytta av min sovmorgon i morgon så jag inte är fullt så trött då.

 

Igår var det stickcafé. Jag fick inhandlat det jag skulle. Dock fanns inte det garnnystat jag hade i samma färgbad som jag hade så det fick bli en annan lila färg men det blir snyggt ihop. Nu skall jag bara få reventoulisjalen klar så jag kan börja på den sjalen så farmor kan få den i present när hon fyller år. Toppar till min tröja införskaffades så den kan startas upp i morgon eller i kväll så skoj det skall bli. När detta är startat får det nog bli lite paus i påbörjandet utan det borde nog avslutas något.

 

I morgon skall jag ta det lugnt. Det blir lite träning och lite tyska hade jag tänkt. På kvällen blir det Millennium sista delen, spännande. I veckan beställde prinsen lite dvd filmer bland annat fortsättningen på Nord och Syd. Hoppas att det kommer idag så vi kan se på den i kväll då det inte finns så mycket att se på idag.

 

Söndagen skall tillbringas med svärfar. Bilen som fick underkänt på besitkningen skall genomgå en lite restaurering där och sedan kommer de förhoppningsvis inte vara något problem med den. Så där ja, där var planeringen för hela helgen. 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0