Storstädning på och halvvägs med sjalen

Det är storstädning på gång för min del idag. Det är sååå tråkigt men ack så nödvändigt :P Man måste ju göra det någongång och idag är ingen sämre dag än någon annan. Dessutom så får vi ju gäster till nästa helg och då är det ju bra om det är någerlunda städat här hemma... eller =)

Fast det som skall göras först är att gå ner i tvättstugan. Där blir det till att hämta en del tvätt. Hänga upp ett par dukar på tork (är lite orolig då jag aldrig tvättat den sortens dukar förr). Stoppa in en del nytt i maskinen samt en del till torktumlaren. Om jag kommer ihåg rätt så har jag 1 maskin tvätt kvar att tvätta bara men sen så skall man ju få allting tort med och det är ju en fråga för sig själv :S

Jag konstaterade igår att jag har kommit halvvägs med min avmaskning till min candle flame. Det finns därmed visst hopp om att den skall bli färdig i veckan =) Äntligen i så fall har ju hållt på med den lääänge.... I övrigt så går det sakta framåt på alla mina strumpor. Får fortsätta med dem så fort sjalen är klar eller när jag är på jobb. Det går ju inte att ta med sjalen dit så som den är nu. Den är ju stooor =)

Nä nu så kallade tvätten. Man blir aldrig populär om man drar över tvätttiden på någon annans tid =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0