Igår var det fest, superman, Ale Stenar och Stens Huvud =)

Dock var händelserna inte i den ordningen :P

Men för att börja från början och ta vid där jag slutade förra noteringen så har följande hänt.

Som planerat gick jag och jobbade och var på jobbet fram tills klockan var 12. Då tog jag och tog mig till Lunds Central. Då visar det sig att vännen J är på villovägar med sin kusin :P och att A och Ls tåg är ytterligare försenat. Talar om för J att hon inte behöver stressa utan att det räcker med att hon är på stationen till 14.15. Efter att ha väntat i ca 45 minuter kom tjejernas tåg in. Vi tog oss då till ett fik och fikade :P Lämnade sedan packningen i bilen och gick en runda i Lund. Hade även tänkt att köpa en film men den butiken var stängd för ombyggnad =( Skyndade oss sedan till stationen för vi var sena dit. Då var J ännu mer sen :P Men tillslut så var alla samlade. Vi gick till bilen och körde för att möta Prinsen. På vägen hem körde vi inom Finsmakaren här i byn och hämtade våra grönsaker samt att vi handlade lite mat på vägen hem. Hemma tog vi sedan det lugnt. Snackade och såg på tv samt åt middag. Varav en del av maten givetvis hamnade på den fina vita duken.... Sedan blev det sänggång.

Lördag morgon var det till att masa sig upp tidigt. Jag hade lyckats med att hitta ne tvätttid till duken och vi lyckades med att få den nästan helt ren. Sedan blev det en god frukost med massa tillbehör. Efter det så var det dags att köra. Vi började med att köra ner till Ystad. På vägen körde vi bland annat genom Anderslöv. I Ystad gick vi och tittade lite på de områden som är med i Wallanderböckerna och sedan fikade vi på café Fridolf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0