Färdigstädad

Då var man äntligen färdigstädad. Det har tagit sin lilla tid. men skämt och sido.. jag har inte bara städat även om det har blivit mest städning. Jag har även tagit hand om och vikt all tvätten. Prinsens tvätt ligger nu på matbordet färdigvikt och väntar på att han skall komma hem från Hässleholm och stoppa undan den. Sedan så har jag faktiskt pluggat lite tyska med =) Det som nu är kvar är att lägga ut mattorna = golvet måste torka, samt välja dukar till matbordet och köksbordet men det fixar jag i kväll =)

Några maskor har det dock inte stickats... än. Men dagen är ju ännu inte slut så det finns god chans att det skall komma några maskor på stickorna idag =) Hoppas på att hinna bli klar med min candle flame så att den blir färdig. Som man kan se på min "på mina stickor lista" så är det en massa projekt på gång och om något av dem blir klara så är ju det aldrig något fel =)

Jo beställa grönsaker måste jag oåx komma ihåg att göra. Ena tjejen som kommer på besök är vegitarian =)

Nu är det en tur till träningen som gäller. Det räcker inte med att städa. Förhoppningsvis blir det även lite crosstraining.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0