En strumpgenomgång =)

I går fick jag för mig att räkna igenom de antalet strumpor som jag har stickat under de åren som jag har hållit på. Det var totalt 23 par strumpor sedan december 2006. Det kan tänkas att jag har missat något par, man vet aldrig. Dessutom så håller jag för närvarande på med fyra par så det går snabbt undan. Det innebär att jag i snitt har stickat 7,6 par strumpor om året. Ganska bra om jag får säga det själv. Nu kan man ju då tro att jag skulle ha en massa par strumpor där hemma men så är inte fallet då jag har gett bort en massa med =) Jag kanske kanske hinner upp till 30 par strumpor till december. Då blir det ett snitt på 10 om året =)

Idag blir det nog inte så mycket stickat tyvärr. Det blir så när kvällen skall ägnas åt träning. Men vad gör det, träning är trevligt och om 1,5 vecka får jag och prinsen gäster och då skall jag ha semester och kanske får jag stickat lite då =) Den som lever får se =)


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilken fart du måste ha för att fixa så många strumpor.Snyggt garn // Kerstin

2009-09-02 @ 12:07:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0