4,5 flammor kvar

Det är nu endast 4,5 flammor kvar på min candle falme att avmaska. Det innebär att jag fortfarnde har gott hopp om att hinna klat det i veckan. Det hade vart så skönt. Kanske till och med kommer så långt så att jag kan spänna ut och blocka den och därmed inviga min julklapp från föräldrarna som ännu inte blivit använd det vill säga skumgummihopphagen =)

Igår var det uteträning. Jättekul var  det. Och helt slut blev man. Har aldrig sprungit så mycket tidigare och inte heller så många armhävningar. Heja Malin som ledde det hela =)

Idag blir det ingen träning. Skall istället fokusera på att få undan lite tyska samt lite annat nödvändigt. Det samlar sig lätt på hög :P I morgon är det box. På torsdag är det tyskachat samt hämta bilen och på fredag kommer gästerna. Det är fullt upp, precis som det skall vara =)

Nu skall jag gå och höra med kollegan M om hon har tid och möjlighet att hjälpa mig med en grej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0